Jaarverslag 2016 Zorg in Houten

Digitaal Jaarverslag 2016

Geen jaar is hetzelfde, zeker in Houten niet. Met de oplevering van het digitale jaarverslag 2016 geven we een inhoudelijk en financieel overzicht van een mooi jaar.

Er zijn het afgelopen jaar op het gebied van de eerstelijnszorg in Houten en Schalkwijk weer enkele mijlpalen behaald. Met de toekenning van het project DuurSaam Houten heeft de zorg en ondersteuning voor kwetsbare ouderen meer vorm gekregen. Het project leidde intern tot enkele tegenstellingen, maar uiteindelijk heeft het “hart voor de zorg” bij ons allen ertoe geleid dat we verder konden met het project. Daarnaast zijn er mooie stappen gezet op het gebied van farmacie, WELzijn voor Elkaar, ketenafspraken met het St. Antonius Ziekenhuis en binnen de jeugd-GGZ. En alsof dit niet voldoende was, is er ook nog een nieuwe leefstijlmodule Slaapstoornissen opgeleverd.

Organisatorisch hebben we als Zorg in Houten ook niet stil gezeten. De Facilitaire Organisatie (FO) is opgeheven en onderdeel geworden van Zorg in Houten. Dit zorgde voor nogal wat administratieve wijzigingen, zoals het aanpassen van statuten en verzekeringen en het omzetten van contracten. Deze samenvoeging heeft niet alleen veel tijd en energie gekost, maar heeft ook effect gehad op de jaarrekening.

Digitalisering
Dit jaar hebben we ervoor gekozen het jaarverslag eens op een andere manier te publiceren. In tegenstelling tot de doorgaans (vrij saaie) PDF of Word-documenten met veel tekst, hebben we gekozen voor een digitaal jaarverslag. Door deze te digitaliseren konden we het jaar beter uiteenzetten en met beelden ondersteunen. Daarnaast is het verslag ook veel aangenamer geworden om te lezen.

Lees en beoordeel het jaarverslag zelf!

1. Jenny van Binsbergen op 31 juli 2017 om 13:06

Wat leuk om het jaarverslag zo op de mail te krijgen, complimenten!

2. Martijn Nieuwenhuisen op 28 augustus 2017 om 11:14

Prachtig. Lekker toegankelijk.

3. Henk van den Assem op 10 september 2017 om 09:37

Mooie en moderne uitvoering van het jaarverslag. Complimenten!!

Laat een reactie achter