Jaarverslag-2017_1280x500

Jaarverslag 2017 online

Geen jaar is hetzelfde, zeker in Houten niet. Met de oplevering van het Jaarverslag Zorg in Houten 2017 geven we een inhoudelijk en financieel overzicht van een mooi jaar.

In 2017 zijn er mooie resultaten geboekt op het gebied van de geïntegreerde zorg. De samenwerking tussen de eerste lijn en welzijn is geoptimaliseerd en er zijn afspraken gemaakt rondom jeugdzorg. Daarnaast zien we dat het project DuurSaam Houten de kwalitatieve zorg en ondersteuning voor ouderen verder verbetert.

Maar niet alleen op zorg gebied is het een mooi jaar geweest. Ook op het gebied van communicatie zijn er grote stappen gezet en de dienstverlening wordt door de patiënt wederom als erg goed beoordeeld. Tot slot zien we ook een zeer positieve ontwikkeling op het gebied van de financiën.

Ook dit jaar hebben we gekozen om een ‘saai’ PDF of Word-document te vervangen voor een digitaal jaarverslag. Hierdoor zijn we beter in staat het jaar uiteen te zetten en cijfer te ondersteunen met beelden. Het is bijna een feest om dit verslag te lezen.

Lees en beoordeel het jaarverslag zelf!